AxA - Franturi Din Viata

luni, 14 martie 2016

Farmecul româncelor

Nu cred că este un secret că româncele sunt considerate, dacă nu cele mai frumoase, unele dintre cele mai frumoase femei din lume.
Dar oare de unde se trage acest farmec de care toţi se lasă cuceriţi din primele clipe când ne văd?

Cu siguranţă frumuseţea noastră este nativă, însă aceasta trebuie ajutată.
Ţin minte cum bunica mea îmi spunea spunea tot timpul că o femeie trebuie să aibă grijă de ea mereu, indiferent de mediul în care trăieşte sau locul unde lucreză.

Dacă există secretul frumuseţii îndelungate, acesta este îngrijirea tenului, a părului şi să nu uităm şi de pielea noastră atât de delicată.
Micuţă fiind, de la bunica am învăţat prima dată cum să îmi pun părul pe bigudiuri, cum să folosesc berea pentru a menţine luciul părului şi alte trucuri.
Legat însă de îngrijirea tenului am început să mă preocup abia în adolescenţă.

Mama a fost cea care mi-a arătat pentru prima dată produsele Farmec.
În timp mi-am dat seama că sunt cele mai bune produse, acestea prevenind deshidratarea tenului, iritarea, apariţia ridurilor si a îmbătrânirea pielii.
Aceste produse conţin vitaminele A şi E, fiind cei mai puternici antioxidanţi ce asigură protecţie sporită celulelor de colagen şi elastină, ceea ce înseamnă că previn cu desăvârşire apariţia ridurilor.



Anul acesta gama GerovitalPlant vine cu un plus de noutate şi introduce în produsele lor uleiul organic din flori de mac.
Acesta are efect calmant şi de protecţie a pielii. Este un mare plus, având în vedere că în  fiecare zi, şi este din ce în ce mai greu, încercăm să ne protejăm tenul şi pielea de stresul urban. Tot mai multe femei devin alergice şi dezvoltă anumite sensibilităţi ale pielii.

Eu acum folosesc în fiecare zi laptele demachiant hidratant şi crema hidratantă din gama Gerovital Plant, amândouă având formula îmbogăţită cu ulei din flori de mac.

O dată pe săptamană îmi fac diferite măşti, de obicei folosind mască hidratantă răcoritoare din gama Gerovital Happiness.
Să nu uit şi de renumita cremă depilatoare. Cred că fiecare dintre noi a încercat-o la un moment dat. Eu una nu am mai renunţat la ea. Are un preţ foarte mic şi îşi face treaba teribil de bine.

Mai departe vă las cu un video în care apare o româncă frumoasă, Iulia Vântur, iar dacă eu nu v-am convins că produsele Farmec fac minuni sper să o facă naturaleţea şi frumuseţea ei.


Să nu uitaţi că nu degeaba acest brand s-a menţinut şi a devenit atât de popular încă din anul 1985.



Articol scris pentru competiția Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu: