AxA - Franturi Din Viata

joi, 18 februarie 2016

Povestesti si Calatoresti la Carturesti

Follow my blog with Bloglovin
Ieri am avut parte de o seara tare speciala. Am avut ocazia sa merg la evenimentul organizat de cei de la Carturesti Constanta Maritimo, "Povestesti si Calatoresti la Carturesti" ce a fost gazduit de minunata Alexandra Usurelu .
Despre eveniment am aflat de pe Facebook asa ca a fost foarte usor sa ne strangem cativa bloggeri si sa mergem sa ascultam minunata voce a Alexandrei.


Pana sa inceapa evenimentul m-am intalnit cu cateva colege din Blogosfera Constanteana. Ne-am uitat impreuna la produsele din librarie si bineinteles am mai si "pus tara la cale" :)).


Recunosc ca nu am rezistat si mi-am achizitionat doua Retro Coffee Coast la doar 5lei/buc.


Micul recital a avut loc chiar in fata librariei, pe holul mall-ului iar lumea a fost destul de receptiva.

Sincer chiar am ramas uimita de gingasia ei si ca am gasit in ea o persoana atat de deschisa si plina de afectiune.


Daca doriti sa ii ascultati incantatoarele melodii mai aveti o sansa vineri seara. Aceasta va tine un concert in Club Phoenix. De data aceasta va fi si band-ul ei pe scena.

Cantecul cu care ea a debutat m-a cucerit. Acesta are un mesaj atat de puternic si trage un semn de alarma!!!



Alexandra a purtat o rochita absolut hipnotizanta. S-a potrivit de minune cu tema recitalului dar si cu delicatetea si personalitatea ei. Nu cred ca ar fi fost o alta tinuta mai potrivita pentru ea.

La sfarsit am avut ocazia sa stam de vorba cu ea (pe aceasta cale vreau sa-i multumesc pentru complimentul adresat referitor la machiajul meu de aseara) si chiar a pregatit o cutiuta unde cei care au intragit-o au putut sa-si lase datele de contact pentru a primi vesti de la ea.




Niciun comentariu: