AxA - Franturi Din Viata

marți, 9 februarie 2016

Placinta cu pui

De ceva vreme m-am indragostit de o placinta cu pui asa ca m-am gandit sa o impartasesc cu voi. Este foarte usor de gatit si foarte racoroasa. Sa numai spun ca este gata in 30 de minute. Acest lucru depinde si daca alegeti sa cumparati aluatul sau preferati sa il faceti in casa. 
Eu zic sa numai pierdem vremea si sa vedem despre ce e vorba !!!



INGREDIENTE:

  •  Pulpa superioara de pui fara os / piept de pui (dupa preferinta, desi pulpa ofera un gust mai bun)
  •  Iaurt
  •  Ceapa
  •  Usturoi
  •  Ulei de masline
  •  Unt
  •  Vin alb (doar daca vreti)
  •  Patrunjel
  •  Aluat de foietaj
  •  Oua


MOD DE PREPARARE:

Pulpele de pui se taie cuburi mici si se prajesc intr-o tigaie cu ulei de masline impreuna cu ceapa si usturoiul tocate marunt.
Cand puiul este prajit se adauga vinul alb si se lasa alcoolul sa se evapore.
Se adauga patrunjelul tocat si se lasa la racit.
Intr-un vas pentru cuptor se pune carnea rece si se acopera cu iaurt.
Se pune aluatul de foietaj (eu prefer sa pun aluat numai deasupra) si se unge cu 1 ou batut.
Se baga la cuptor incins la 180C sau foc mare, timp de 30 de minute.
Se serveste cu un pahar de vin alb rece!

Din aceasta compozitie ies 4 portii. 
Mi se pare o placinta ideala de servit la cina!

Bon Appétit fetelor!!!

Niciun comentariu: