AxA - Franturi Din Viata

marți, 21 iunie 2016

Despre beauty blogging

S-a intrebat cineva vreodata care sunt avantajele si dezavantajele celor ce practica beauty blogging???

Desi imi place tot ce este legat de beauty, eu a trebuit sa renunt la a avea un blog exclusivist despre acest subiect.

Bineinteles ca nu am renuntat in totalitate, iar in acest sens am facut un pas inainte si in viata reala, inscriindu-ma la un curs de make-up; asa ca voi avea multe subiecte frumoase in viitor, cunoscand mai bine aceasta lume. 

Avantajele in a fi beauty blogger sunt ca ai ocazia sa cunosti oameni frumosi cu aceleasi pasiuni ca si tine.

Totodata reprezinta un avantaj faptul ca "lucrezi" intr-un mediu curat, ingrijit si plin de frumos.
Carei fete nu i-ar placea sa fie inconjurata de cosmetice, farduri, oje??? Aceasta e lumea noastra, a fetelor.

Un dezavantaj ar fi abordarea celorlalti bloggeri care scriu despre "lucruri  serioase". Nu de multe ori am fost abordata cu aceasta atitudine. Si cu asta cred ca am spus totul fara a insista pe subiect. 
Acesta cred ca ar fi cel mai mare dezavantaj... scepticitatea colegilor din blogosfera.

Desi blogulmeu este unultimid imiplace ce fac si sper sa devin mai indrazneata.

Articolul a fost scris pentru "Beauty Bloggers Challenge" organizat de BeautyBarometer; unul dintre celemai faine bloguri de beauty din Romania. Daca sunteti curioase nu ezitati sa vizitati acest blog.

sursa: Google.ro

Niciun comentariu: