AxA - Franturi Din Viata

marți, 6 mai 2014

Beauty Fairy Tag-Zana Frumusetii

Astazi am decis sa raspund si eu provocarii Fairy Tag.

1. Zana ta buna zice ca poti incerca un produs care ti-a starnit interesul dar este foarte scump,pe care l-ai alege?

Hmmm... ar fi multe produse insa raman la Lancome DreamTone,  ser pentru uriformizarea pielii.

2. Zana ta buna iti ofera gratuit un produs de lux pe tot parcursul vietii, pe care l-ai alege?
Cu siguranta aleg rujul Dior - Extreme No. 987

3. Care sunt cele trei dorinte ale tale pentru Zana Buna,ce produse miraculoase iti doresti?

Cred ca orice femeie ar alege sa primeasca un produs impotriva imbatranirii asa ca si la mine este primul produs miraculos dorit. Mi-as si un produs minune pentru pielea corpului, sa dispara calulita peste noapte si sa lase pielea catifelata ca a unui bebelus, iar ce-a de-a treia dorinta a mea este sa existe oje care rezista pana la 1luna pe unghiute.

4. Zana Cea Buna iti ofera astazi 100euro sa ii cheltui pe produse cosmetice,ce produse ai alege?
Cred ca as alege sa-mi achizitionez toate 
Pout Paint-urile de la Sleek.

5. Zana iti ofera o zi la Spa,ce tratamente alegi? 
As alege  un tratament cu acupunctura,masti corporale pentru detaxifiere si o sedinta la sauna.

6. Zana te trimite inapoi in timp sa iti dai un sfat legat de frumusete,care ar fi acela?
Sa nu cumva sa se intampla sa adorm seara nedemachiata, indiferent de situatie.

7. Incepand de astazi Zana iti da o noua abilitate legata de frumusete,ce alegi?
Sa am puterea de a scapa de cearcane.

8. Zana iti spune ca poti sa furi o trasatura de la una din fetele favorite de pe Youtube,accepti?Daca da ce anume si de la cine? 
Oh.... multe fete talentate sunt pe YouTube insa mi-as dorii tare mult sa am indemanarea, viziunea si imaginatia unei fete care pe YT are canalul  MadeYewLook .

Va invit pe toate sa faceti acest tag in special pe Nonas.


2 comentarii:

Unknown spunea...

Si eu o urmaresc pe MadeNY :D
Daca tot mergi la SPA, ia-ma si pe mine :D

Unknown spunea...

E geniala tipa. <3 Cu prima ocazie te iau <3 :)))