AxA - Franturi Din Viata

luni, 16 decembrie 2013

X-mas nails


Heloo fetelor!!! Nebunia Sarbatorilor continua si astazi va propun doua modele de manichiura pentru aceasta perioada. Nu am ales modele complicate pentru ca nu ma prea priceu eu la nail art, dar sper sa va placa ...

P.S. : I love snowmen !!!

Am folosit:
  1. Gabrini Nail Polish Multivitamin - 02
  2. Avon Nailwear Pro+ - Pastel Pink
  3. Maybelline ColoRama - 103, 108, 80
  4. L.A. Colors Glitter Color Craze High - 4, 6, 10









3 comentarii:

coco spunea...

simpatic mosul! :)

Bisma Rauf spunea...

Wow they look amazing :)

You are invited to take part in my International giveaway sponsored by Dressale.
(2 winners will get a $30 voucher)

Enter Here!!!

Unknown spunea...

uu ce dragute sunt! winterish :X
am incercat si eu sa-mi fac cv de sezon dar nu au iesit :))